בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רשות ההגבלים נוטה להתנגד לעסקת סלקום-גולן

רשות ההגבלים הודיעה לחברות 'סלקום' ו'גולן טלקום' כי היא נוטה להתנגד להסכם ביניהן. באם לא תצא העסקה אל הפועל, נראה שגולן טלקום לא תוכל להחזיק מעמד

  • י"ח אדר ב תשע"ו - 13:29 28/03/2016
גודל: א א א
(צילום מסך, סלקום, גולן טלקום)
(צילום מסך, סלקום, גולן טלקום)

רשות ההגבלים העסקיים נוטה שלא לאשר את עסקת גולן טלקום-סלקום, כך בהודעה שנשלחה אתמול על ידי הרשות לחברות. כזכור בעסקה המתוכננת חברת גולן טלקום תימכר לחברת סלקום תמורת 1.7 מיליארד שקל בנוסף לויתור על 450 מיליון שקל חוב.

כעת הודיעה רשות ההגבלים כי היא נוטה להתנגד לעסקה והזמינה את החברות לפגישה בה יוצגו חששות הרשות מהשפעת העסקה על התחרות במשק ותינתן לחברות אפשרות להגיב. ההחלטה בעניין תינתן על ידי הרשות בשבוע הבא.

בתגובה להודעת רשות ההגבלים טוענים בגולן, כי "להחלטה שלילית נגד אישור העסקה תהיה השפעה שלילית נגד המהפכה הסלולרית" בחברה טוענים כי ביטול העסקה "יחזיר את ישראל לאחור ויגרום לעליית מחירים".

עוד מציינים בחברה כי במדינות אחרות כבר הוכרע שמיזוג חברות הסלולאר מ-5 ל-4 חברות לא פוגע בתחרות. עם זאת יש לציין כי בעת כניסת החברות החדשות לשוק הן קיבלו הטבות משמעותיות מהמדינה, וישנם רבים שסוברים כי לאחר שניצלה את ההטבות, לא ייתכן שחברת גולן טלקום תוכל לפרוש מהשוק.

ככל הנראה, באם לא תאושר העסקה, חברת גולן טלקום שפעלה בתקופה האחרונה בהתאם לעסקה, לא תוכל להחזיק מעמד לאחר סוף השנה, כשיוטל עליה לשלם את חובותיה לסלקום וחובות נוספים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד