בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מהיום: חבר הכנסת יהודה גליק

בימים האחרונים סיפק גליק כמה אמירות שעוררו זעם בימין. בשל איומים על חייו מצד ערבים, יוצמד לגליק מאבטח

  • ט"ז אייר תשע"ו - 08:47 24/05/2016
גודל: א א א
יהודה גליק (יהודה פרל)
יהודה גליק (יהודה פרל)

פעיל הר הבית יהודה גליק נכנס הלילה באופן רשמי לשמש כחבר כנסת מטעם הליכוד, ובינתיים, רק בימים האחרונים הספיק להתבטא בכמה עניינים שעלולים לעורר את זעמו של ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון.

זה התחיל כשהושגו סיכומים לצירופה של 'ישראל ביתנו' לממשלה וכניסתו של אביגדור ליברמן למשרד הביטחון. גליק צייץ בטוויטר שהוא "מחבק את שר הביטחון ומבקש ממנו בכל לשון של בקשה שלא יעלה על דעתו לעזוב. זקוקים לך בוגי!".

שעות ספורות לאחר נאום התוכחה של שר הביטחון היוצא ביום שישי, בו הוא האשים ש"גורמים קיצוניים" משתלטים על ה'ליכוד' וטען שישנן "תופעות של הקצנה, אלימות וגזענות בחברה הישראלית, המאיימות על חוסנה ומחלחלות גם לצה"ל וכבר פוגעות בו", גליק טען כי אין לדחות את דבריו בהינף יד: "מציע לחבריי בליכוד לא לזלזל בדברים שבוגי יעלון אמר. אמנם לא הכל שחור והם נאמרים ברגע של כאב אך הם מבטאים משהו שראוי לנו להקשיב לו".

ביום ראשון הוא עבר להצהרות מפתיעות נגד החרמת הרפורמים: "לא צריך להחרים את הרפורמים, ולא היה מזיק אם הרבנים הראשיים היו נפגשים איתם, צריך לחזק את כולם. הרפורמים הם יהודים ומגיע להם זכויות אדם כיהודים", אמר גליק בראיון למוטי לביא ב'רדיו קול חי'.

גליק מתאושש ב'שערי צדק' לאחר נסיון ההתנקשות בו (יחצ)

אתמול (ב') פורסם תיעוד של ראש הממשלה נתניהו נוזף בגליק בסיום ישיבת סיעת הליכוד הראשונה בה השתתף גליק. נתניהו אמר לו "מעכשיו אתה חייל" כשהוא מתכוון לעלייתו של גליק אתמול להר הבית, ויו"ר הקואליציה חה"כ דוד ביטן אמר לו "אתה לא צריך להתעסק עם הר הבית בכלל".

לגליק יוצמד מעתה מאבטח זאת בשל איומים רבים על חייו מצד גורמים איסלמיים קיצוניים. כזכור, בעבר נורה גליק בידי מתנקש ערבי שלפני הירי אמר לו שהוא יורה בו בשל "מה שהוא עושה באל-אקצה".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד