בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צו הרחקה מנהלי לצעיר מבת עין

אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון חתם על צו הרחקה מנהלי נוסף לקטין מבת עין. מדובר בצו המנהלי הרביעי עליו חותם אלון, בהמלצת המחלקה היהודית בשב"כ, בתקופה האחרונה

  • יח"צ
  • כ"ב אב תשע"ד - 16:51 18/08/2014
גודל: א א א
צו מנהלי
צו מנהלי

אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון חתם על צו הרחקה מיהודה ושומרון לתקופה של ארבעה חודשים, כנגד קטין בן 17 תושב הישוב בת עין שבגוש עציון.

הצו מורה על הנער לשהות בתחומי הישוב מבוא חורון, ולחילופין מותר לו לשהות מחוץ ליהודה ושומרון.

מדובר בצו המנהלי הרביעי שנחתם נגד צעירים יהודים בשבועות האחרונים. שלושה צווים נחתמו במהלך הלחימה ברצועת עזה, כנגד תושבי ירושלים, קרית ארבע ובת עין.

בארגון חוננו מדגישים כי מדובר בצו דרקוני אשר נחתם ללא ראיות אלא על סמך "חומר חסוי" שמציגים אנשי המחלקה היהודית בשב"כ. בארגון חוננו, אליו פנו משפחות המורחקים, שוקלים כעת כיצד לפעול מול הצווים בהיבט המשפטי.

יש לציין כי ישנה אפשרות לערער על הצו, אך בדיון, המתקיים בדרך כלל לאחר זמן רב, מופיעים אנשי השב"כ במעמד צד אחד ומציגים בפני בית המשפט או בית הדין הצבאי, חומר סודי אשר עורך דינו של העורר אינו יכול לקבלו ולהתמודד עמו, דבר שמרוקן מתוכן את ההליך המשפטי.

מארגון חוננו נמסר בתגובה כי "אנו מגנים את השימוש שעושה צה"ל בצווים מנהליים, ללא דין וללא משפט, כנגד יהודים אוהבי העם והארץ".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד