בע"ה כ"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מורים בישראל נגד הסתה ערבית

חומרי הסברה כנגד החינוך ה"פלסטיני" יחולקו בכנס מורים ענק שמתקיים בקנדה ובו יעלו שאלות בנוגע להתנהלות מדינת ישראל כנגד הערבים

  • אברהם שפירא
  • ו' אב תשע"ה - 19:02 22/07/2015
גודל: א א א
בית ספר בישראל (ויקיפדיה)
בית ספר בישראל (ויקיפדיה)

בכנס שמתקיים היום (רביעי) בו משתתפים נציגים של כמאה ארגוני מורים מרחבי העולם יחולקו חומרי הסברה למשתתפים על החינוך ה"פלסטיני" והאנטישמי בבתי ספר יסודיים לעומת החינוך הישראלי.

בכנס, שמתקיים בקנדה וייערך במשך חמישה ימים, תעלה גם השאלה על התייחסות מדינת ישראל לערבים. ארגון המורים בישראל שכר את שירותיו של איתמר מרכוס מ'המכון מבט לתקשורת פלסטינית' וזה חיבר דו"ח שמציג את התכנים האנטישמיים שמופצים בבתי הספר הייסודיים בקרב הערבים.

הדו"ח כולל פרקים בנושא שמות בתי ספר המדבר כל כך שעשרות בתי ספר ערביים נקראים על שמות מחבלים, פעילות בבתי ספר כגון ביקורים בבתי אסירים, הצהרות ופעולות של מחנכים בהם בין היתר, הצגת רוצחים בתור דמויות לחיקוי והבטחת עולם ללא ישראל, ספרי לימוד וחינוך בלתי-פורמלי בהם קטעי דקלום של ילדים בתוכניות טלוויזיה לילדים, כגון: היהודים הם קופים וחזירים, תל אביב היא "פלשתין הכבושה" ופרק הכולל דוגמאות בהן היטלר זוכה לכבוד.

כותרתו של הדו"ח היא "חינוך ברשות ה"פלסטינית" - מתכון לשנאה וטרור".

"איש אינו נולד כשהוא שונא אדם אחר בגלל גוון עורו,מוצאו, או דתו. אנשים לומדים לשנוא,ואם ניתן ללמדם זאת, ניתן ללמדם לאהוב,כי האהבה טבעית יותר ללב אדם מאשר ניגודה" נכתב בהקדמה לדו"ח.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד