בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צה"ל: בוחנים הליכים נגד המכינה בעלי

הוקפאו הרצאות שתוכננו לרב לוונשטיין בפני חיילים. סמוטריץ': "הייתה חסרה לי אמירה ערכית בדבריו של בנט"

  • י"ג תמוז תשע"ו - 13:03 19/07/2016
גודל: א א א

לאחר שמשרד הביטחון איים אתמול לשלול את התקציבים למכינה הקדם צבאית בעלי על רקע דבריו של הרב יגאל לוונשטיין נגד חברי "הקהילה הגאה", מצטרף גם צה"ל למאבק נגד הרב לוונשטיין והמכינה שבראשה הוא עומד.

קרא עוד: נמשכת ההסתה נגד הרבנים

ראש אכ"א חגי טופולסקי דחה ביקור שתוכנן לפני זמן רב להבוקר במכינה, כך פורסם ב-ynet. כמו כן, טופולסקי החליט להקפיא את ביקוריו הרצופים של הרב לוונשטיין בבסיסי צה"ל שכללו לעתים קרובות הרצאות בפני חיילים.

ב-ynet צטטו גורמים עלומים בצה"ל שמסרו כי אין להם כל כוונה להפסיק או להפחית את הקשר הרציף שהם מקיימים עם ארגונים של "הקהילה הגאה", תופעה שעמדה במרכז הדברים של הרב לוונשטיין בכנס 'ציון וירושלים' בשבוע שעבר.

אמש, טען עיתונאי ערוץ 10 רועי שרון כי גורמים הקשורים למוסדות בעלי טענו באוזניו שהרב אלי סדן, ראש המוסדות, מעוניין שהרב לוונשטיין יתנצל על דבריו דבר שצפוי להוריד את גובה הלהבות בהסתה שמתנהלת בימים האחרונים בתקשורת נגד הרב לוונשטיין והמכינה.

חה"כ בצלאל סמוטריץ'(הבית היהודי) אמר הבוקר בתכניתו של קלמן ליבסקינד ברדיו גלי ישראל כי הוא מאוכזב מדבריו של יו"ר מפלגתו שר החינוך נפתלי בנט שגינה אתמול את דבריו של הרב לוונשטיין. "מצד אחד מאוד אהבתי (את הדברים של בנט). אני חושב שנפתלי יש לו כישרון לומר את הדברים בצורה יפה ומכובדת אבל אני מוכרח לומר שהיתה חסרה לי החצי השני של הנאום, וזו איזשהי אמירה ערכית. אפשר לדבר שהתורה צריכה להיות 'דרכיה דרכי נועם' אבל מן הראוי גם להזכיר את אותה אמירה ערכית... לערכי משפחה, ל'לא לתוהו בראה לשבת יצרה'".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד