בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חוק ההסדרה יובא היום לאישור הכנסת

על רקע העימות בין נתניהו לבית היהודי החוק צפוי לעבור הלילה בקריאה שנייה ושלישית

  • י' שבט תשע"ז - 12:22 06/02/2017
גודל: א א א
נתניהו (קובע גדעון לעמ) (קובע גדעון לעמ)
נתניהו (קובע גדעון לעמ) (קובע גדעון לעמ)

חוק ההסדרה צפוי לעלות אחה"צ לדיון והצבעה בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. החוק צפוי לקבל את אישור הכנסת בשעות הקטנות של הלילה.

אתמול התגלעו מחלוקות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין חברי מפלגת 'הבית היהודי'. נתניהו סבור שנכון לדחות את ההצבעה על חוק ההסדרה עד לאחר פגישתו עם נשיא ארה"ב הנכנס טראמפ בעוד כעשרה ימים אך ב'בית היהודי' מסרבים לדחות את ההצבעה.

לפני יציאתו של נתניהו ללונדון אתמול הוא שיגר עקיצה לעבר 'הבית היהודי' כשאמר: "אני שומע כל הזמן אולטימטומים מזויפים. אני לא מתרגש מזה. יש אנשים שעסוקים בתדרוכי סרק לתקשורת, רק בתדרוכים כאלה וברשתות החברתיות אני עסוק בניהול המדינה. וכשאני מנהל את המדינה אני חושב על האינטרס הכולל שלנו, הלאומי".

ב'בית היהודי' הגיבו: "לחצי מיליון תושבי השומרון, יהודה ובקעת הירדן מגיעים חיים נורמליים כמו לתושבי כפר סבא ותל אביב. באיחור של 50 שנה, חוק ההסדרה יעלה מחר ויעבור בכנסת על מנת להעניק להם נורמליות זו. אנו בטוחים שכל חברי הקואליציה יתנו כתף על מנת להביא לכך".

בשל התנגדותו של שר האוצר משה כחלון, החוק שיעלה להצבעה אינו כולל את סעיף 7 שאמור היה להחיל אותו גם במקרים בהם יש פסק דין חלוט, כמו עמונה, הבתים בעפרה ונתיב האבות.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד