בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

היום דיון: עופר גמליאל ישוחרר?

בבית המשפט העליון התקיים הבוקר דיון בערר שהגיש עופר גמליאל מבת עין על החלטת בית המשפט המחוזי שביטלה את החלטת וועדת השחרורים שהורתה כי ישוחרר ממאסר לאחר אחת עשרה שנה. החלטה תימסר בהמשך

  • כ"ו תשרי תשע"ד - 18:14 30/09/2013
גודל: א א א

למעלה מאחת עשרה שנה שעופר גמליאל, תושב בת עין שבגוש עציון, יושב במאסר לאחר שהורשע בחברות במחתרת בת עין. הוא וחבריו הואשמו כי הטמינו עגלת נפץ בכניסה לבית הספר בא-טור בירושלים, בכדי להרוג ערבים רבים כנקמה על גל הפיגועים הרצחניים שביצעו ערבים באותה תקופה.

הבוקר התקיים בבית המשפט העליון דיון בערר שהגיש עו"ד עדי קידר המייצג את גמליאל מטעם עמותת חננו, על החלטת בית המשפט המחוזי למנוע את שחרורו. לפני מספר חודשים החליטה ועדת השחרורים להורות על שחרורו של גמליאל ולנקות את שאריות השליש שנשאר מ-15 השנים שנגזרו עליו.

המדינה ערערה לבית המשפט המחוזי וזה הפך את ההחלטה. כעת ביקש עו"ד קידר כי בית המשפט העליון יבטל את החלטת המחוזי ויורה על שחרורו של גמליאל. החלטת השופטים תתקבל ככל הנראה בימים הקרובים.

לפני מספר שבועות קיבל בית המשפט המחוזי את ערעור המדינה בעניינו של שלומי דביר, היושב במאסר יחד עם גמליאל. דביר שוחרר אף הוא בידי וועדת השחרורים. המדינה ערערה לבית המשפט המחוזי וזה הפך את ההחלטה וקבע כי הוא ישאר במאסר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד