בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב אלופי פיקוד בצווים מנהלים לפעילים

שוב אלופי הפיקוד במאבק נגד פעילים יהודים: צווי גירוש מנהליים מורים על שני צעירים יהודים מקרת ארבע שלא לשהות בתחומי איו"ש, על אחד נאסר לשהות גם בתחומי ירושלים

  • יח"צ
  • ב' ניסן תשע"ה - 14:32 22/03/2015
גודל: א א א
האלוף איל אייזנברג (דובר צהל)
האלוף איל אייזנברג (דובר צהל)

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם המתגוררים בקרית ארבע קיבלו לפני זמן קצר (ראשון) צווי הרחקה מנהליים לתקופה של שנה. הצווים, שנחתמו בידי אלוף פיקוד המרכז היוצא ניצן אלון, מורים על הרחקתם מיהודה ושומרון. אחד מהם הורחק למשך שנה גם מירושלים, וזאת בצו עליו חתם אלוף פיקוד העורף אייל אייזנברג.

יש לציין כי הצווים מצטרפים לצווי ההגבלה המנהליים שנמסרו לתושב השומרון מאיר אטינגר, ולצעירים נוספים שהורחקו לאחרונה בצווים מנהליים. יש לציין כי השניים מוזכרים בצו שהוצא כנגד אטינגר עליו נאסר ליצור עמם קשר למשך כחצי שנה. עליהם לא הוטל איסור שכזה.

בארגון חוננו גינו היום את הוצאת הצווים. "מדובר בדורסנות שלטונית המופנית כנגד יהודים אוהבי התורה והארץ. המחלקה היהודית בשב"כ והמפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר שי מנהלים הצגה במקום הליך חקירתי ומשפטי. ראשית תוקעים את החיצים ורק לאחר מכן מסמנים את המטרה, והכל במס שפתיים של התנהלות דמוקרטית. אנו קוראים להם לטפל באויב ולא באוהב".

יש לציין כי פעמים רבות בחרו בשב"כ להוציא צווי הרחקה מנהליים כלפי פעילים ששתקו במהלך חקירותיהם בשב"כ בשעה שנחקרו על פגיעה בערבים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד