בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נפטר מפצעיו הפקח שנדרס אמש

הפקח שנדרס אמש בהר חברון נפטר במהלך הלילה מפצעיו. "להתייחס לאירוע ברצינות ולא לפסול חשש לאירוע לאומני"

  • כ"א סיון תשע"ה - 08:57 08/06/2015
גודל: א א א
זירת פיגוע הדריסה, אמש (יחצנים)
זירת פיגוע הדריסה, אמש (יחצנים)

פקח של 'מועצת הלול' שנדרס אמש בידי מבריח ביצים ערבי או בדואי בדרום הר חברון, נפטר במהלך הלילה מפצעיו. כך הותר הבוקר (שני) לפרסום.

האירוע התרחש סמוך לשעה 21:10, כאשר הפקח, כבן 46, ארב יחד עם פקחים נוספים של יחידת הפיקוח של החי והצומח ביער יתיר, סמוך לכביש 316 בין הישוב שני-לבנה למצודת יהודה. הפקחים הבחינו ברכב המוכר מתחום הברחות הביצים והבשר וסימנו לו לעצור.

החשוד האיץ את מהירות הנסיעה ודרס את אחד הפקחים שנפצע באורח קשה ופונה באמצעות מסוק למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. שם כאמור נקבע מותו. מיד לאחר מכן נמלט החשוד לכיוון העיירה חורה שבנגב. כוחות משטרה הקימו מחסומים במטרה לאתר את הרכב הפוגע.

מהמשטרה נמסר כי "לזירה הגיעו חוקרי היחידה המרכזית של מרחב נגב, שוטרי תחנת עיירות, קצין זיהוי, קצין אתן ובוחן תנועה, ובשלב זה נאספים ממצאים מהזירה. נסיבות בחקירה הרקע ככל הנראה פלילי".

שר החקלאות אורי אריאל אמר כי אסור לשלול את החשד לפיגוע לאומני. "מדובר בפקח אשר ביצע את עבודת אכיפה חשובה למען בריאות הציבור ואני דורש מכוחות הביטחון והמשטרה להתייחס לאירוע במלוא הרצינות ולא לפסול חשש לאירוע לאומני. אני שולח איחולי החלמה לפצוע ומקווה שיחזור לעבודתו במהרה".

ממועצת הלול נמסר כי "יחידת פיקוח של החי והצומח ביער יתיר הקימו מארב באזור, במטרה לעצור מבריחים. על פי החשד, רכב השטח הפוגע שימש בעבר להברחת בשר וביצים בכמה מקרים". הפקחים סימנו לרכב השטח לעצור, אולם זה דרס את הפקח וברח לכיוון הכפר חורה".

פרמדיק מד"א אלישיב אמיתי שטיפל בפצוע סיפר: "בשולי הכביש שכב גבר כבן 46 בהכרה מעורפלת, הוא היה כאוב וסבל מפגיעה רב-מערכתית. אנשים שהיו במקום סיפרו שהוא נפגע מרכב. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן נוזלים, טיפול תרופתי לכאב וקיבועים. במקביל ביקשתי ממוקד מד"א להזניק מסוק למנחת סמוך ופינינו אותו תוך טיפול לחבירה עם המסוק כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד