בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הדריסה בהר חברון: צו איסור פרסום

בית המשפט בבאר שבע חתם על צו איסור פרסום לבקשת המשטרה, בנוגע לחקירת האירוע בו נדרס למוות פקח מועצת הלול, אריה שושן הי"ד, בהר חברון. החשש לאירוע לאומני גובר. שושן יובא בשעה 17:00 למנוחות ברמלה

  • כ"א סיון תשע"ה - 14:27 08/06/2015
גודל: א א א
זירת אירוע הדריסה, אמש (דוברות הר חברון)
זירת אירוע הדריסה, אמש (דוברות הר חברון)

המשטרה פרסמה הודעה לפיה ככל הנראה המניע לאירוע הדריסה אמש בהר חברון בו נהרג פקח מועצת הלול, אריה שושן הי"ד, הינו פלילי. אך עם זאת ביקשה הבוקר (שני) מבית משפט השלום בבאר שבע להוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל אמר הבוקר כי ״זהו אירוע טראגי, שבו איבד אדם את חייו תוך שפעל למען בריאות הציבור כולו, אל מול ניסיונות חוזרים ונשנים של פושעים שפלים שמוכנים למען בצע כסף לסכן את חייהם של תושבי ישראל".

אריאל אמר כי יש לבדוק גם מניע לאומני למעשה והוסיף "שוחחתי הבוקר עם ראשי כוחות הביטחון, המשטרה והמשפטים וביקשתי מהם לפעול למיצוי הדין עם הרוצחים למען יראו וייראו, לצד החמרה בענישה לפושעים כגון אלו. אני מבקש למסור את תנחומיי למשפחה".

שעות אחדות לאחר האירוע נפטרה אמו של אריה הי"ד, זיווה שושן ממחלה קשה. השניים ייטמנו זה לצד זה במסע הלוויה שיצא בעשה 17:00 בבית העלמין החדש ברמלה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 21:10, כאשר שושן, כבן 46, ארב יחד עם פקחים נוספים של יחידת הפיקוח של החי והצומח ביער יתיר, סמוך לכביש 316 בין הישוב שני-לבנה למצודת יהודה. הפקחים הבחינו ברכב המוכר מתחום הברחות הביצים והבשר וסימנו לו לעצור.

החשוד האיץ את מהירות הנסיעה ודרס את אריה שושן הי"ד שנפצע באורח קשה ופונה באמצעות מסוק למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. שם כאמור נקבע מותו. מיד לאחר מכן נמלט החשוד לכיוון העיירה חורה שבנגב. כוחות משטרה הקימו מחסומים במטרה לאתר את הרכב הפוגע.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד