בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צווים מנהלים נוספים לנערים יהודים

הערב (מוצ"ש) קיבלו שני נערים, האחד תושב מעלה אדומים והשני תושב רמת השרון, צווים מנהליים בהם שלל הגבלות. ביום חמישי האחרון קיבל נער נוסף צו הרחקה מנהלי

  • אברהם שפירא
  • ז' אלול תשע"ה - 22:31 22/08/2015
גודל: א א א
צו מנהלי
צו מנהלי

נער יהודי המתגורר במעלה אדומים קיבל לידיו הערב (מוצ"ש) צו מנהלי החתום בידי אלופ פיקוד מרכז רוני נומה ואלוף פקוד העורף יואל סטריק.

נער נוסף תושב רמת השרון קיבל לידיו הערב צו הרחקה מנהלי מיישובי יהודה ושומרון וצו נוסף האוסר עליו ליצור קשר עם 12 מחבריו.

על פי הצו, על הנער תיאסר בששת החודשים הקרובים הכניסה לירושלים וליהודה ושומרון למעט ביתו במעלה אדומים והוא יצטרך לשהות במעצר בית לילי. בנוסף נאסר עליו ליצור קשר עם 16 מחבריו.

עורך דינו של הצעיר, איתמר בן גביר, תקף הערב בחריפות ואמר כי "זו המשך ההשתוללות של שר הביטחון ולצערי הצעדים הללו לא מרגיעים את השטח אלא רק תורמים לתסיסה ופגיעה במרקם החיים העדין ביהודה ושומרון".

"אם יש ראיות נגד מרשי, יתכבדו ויגישו כתב אישום, מרשי נעצר בחודשים האחרונים לא אחת באשר למעורבות בפעולות תג מחיר אך מעולם הדברים לא התגבשו כדי הגשת כתב אישום. אם אין ראיות הרי שאנו חיים במדינה דמוקרטית ולכן אסור היה להפעיל נגדו את הצו".

הנער מתכוון לעתור לבית המשפט העליון כנגד הצו,"בתקווה שהשופטים ישמעו אותו ברוב קשב כפי ששמעו את מוחמד עלאן. מקווה שאם מרשי יחליט לשבות רעב, הרי שהפרקליטות תסכים לביטול הצו כפי שהסכימה במקרה של עלאן", אמר בן גביר.

הנער יחד עם הצו המנהלי

ביום חמישי האחרון קיבל נער נוסף בבית הוריו בירושלים צו הרחקה מנהלי מיישובי יהודה ושומרון למשך שישה חודשים עליו חתום אלוף פיקוד מרכז רוני נומה, וצו איסור יצירת קשר עם שישה מחבריו עליו חתום אלוף פיקוד העורף יואל סטריק.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד