בע"ה כ"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צו מנהלי נוסף ניתן לנער כבן 15

תושב בנימין הורחק היום (ב') מיהודה ושומרון בידי אלוף פיקוד מרכז רוני נומה. בנוסף, נאסר עליו ליצור קשר עם כמה מחבריו

  • אברהם שפירא
  • ו' חשון תשע"ו - 20:15 19/10/2015
גודל: א א א
צו מנהלי. ארכיון (יהודה פרל)
צו מנהלי. ארכיון (יהודה פרל)

צו מנהלי נוסף החתום בידי אלוף פיקוד מרכז רוני נומה, ניתן היום (שני) לנער כבן 15 תושב בנימין. על פי הצו, נאסר על הנער לשהות ביהודה ושומרון למשך תקופה של חצי שנה. בנוסף נעאסר עליו ליצור קשר עם כמה מחבריו.

מוקדם יותר היום הורה בית משפט השלום בירושלים על שחרורו של הצעיר שנעצר בסוף השבוע שעבר בגבעת הבלאדים בבנימין וקבע כי בשלב זה אין ולו "חשד סביר" לביצוע עבירה מצידו. הצעיר מכחיש כל קשר לתיק המדובר בו נתפסו כפפות, כובעי גרב, ספריי ומשאבת דלק ידנית, ומתברר כי התיק לא נתפס עליו אלא בשטח פתוח במאחז, בו שהו מספר נערים נוספים.

אמש פשטו שוטרים ובלשים רעולי פנים באקדחים שלופים על ביתו של תושב הישוב עדי עד בגוש שילה בבנימין ועצרו אותו בצו מעצר מנהלי החתום בידי שר הבטחון משה (בוגי) יעלון. מדובר באיתיאל זוארץ, כבן 27 נשוי ואב לארבעה ילדים.

הצו, אשר נחתם לפני מספר ימים, מורה על מעצרו של זוארץ למשך חודש ימים בכלא אשל בבאר שבע, וזאת ללא משפט וללא שהוטחה בו אף אשמה.

מארגון חוננו נמסר בתגובה, כי"בימים שטרור רצחני משתולל ברחובות, ובשעה שאחינו היהודים נרצחים וכשעם ישראל כולו מאוחד ומתפלל לרפואת הפצועים, מוצא שר הביטחון זמן לחתום על מעצר מנהלי ליהודי ולהכניסו ללא משפט וללא אשמה לכלא. לצערנו הוא אינו קולט את הקשר בין רדיפת יהודים לכשלונותיו במערכה נגד הטרור הרצחני. מי יגן עלינו? מי יתן ביטחון?".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד