בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תאונה או פיגוע? "ערבי נתקע בכוונה"

ארבעה יהודים נפצעו הערב (מוצ"ש) סמוך לישוב פסגות בבנימין כאשר ערבי התנגש ברכבם. עד ראייה: "מדובר בפיגוע"

  • ב' כסלו תשע"ו - 19:49 14/11/2015
גודל: א א א
הרכב שנפגע, הערב (כבאות והצלה יוש)
הרכב שנפגע, הערב (כבאות והצלה יוש)

נהג רכב יהודי נפצע הערב (מוצ"ש) באורח בינוני ואשתו ושני ילדיו נפצעו באורח קל במה שהסתמן בדיווחים הראשוניים כתאונת דרכים סמוך מאוד לישוב פסגות שבבנימין.

"הגעתי לזירה פחות מדקה אחרי האירוע" סיפר תושב האזור בשיחה עם הקול היהודי. "ראיתי רכב שנתקע בגדר וכמעט נפל לצד הכביש. הנהג עדין היה לכוד בתוך הרכב ואשה עמדה בחוץ וצעקה לנו שנקרא לרבש"ץ כי היה פיגוע", הוא משחזר את האירוע.

שוטרים בזירת הפיגוע, הערב (דוברות המשטרה)

"היא אמרה לנו שנהג ערבי התנגש בכוונה ברכב. אני ישר התקשרתי למשטרה ודיווחתי על האירוע". הערבי שנהג ברכב נהרג באירוע. אלחנן כובאני, מתנדב איחוד הצלה שהגיע לזירה, אמר, כי "הענקנו טיפול רפואי ראשוני לבני משפחה ישראלית שהיו ברכב הנוסף. הנהג נפצע בינוני. ואשתו וילדיה טופלו בזירה במצב קל. נסיבות התאונה בבדיקה".

הרכב שנפגע, הערב (כבאות והצלה יו"ש)

תושב הישוב המשיך לתאר את שהתרחש. "בהתחלה חשבתי שזה תאונה רגילה אז שאלתי האם זה פיגוע והיא אמרה לי שכן, 'הוא נכנס בנו בכוונה'. אחרי מספר דקות אמר לי השומר בכניסה לישוב כי הוא הבחין ברכב חשוד שנסע בכביש".

מדובר משטרת מחוז ש"י נמסר, כי "שני רכבים ישראלים התנגשו חזיתי אחת בשני. כתוצאה מכך ברכב אחד שלושה ישראלים פצועים קל וברכב השני פלסטיני שנסע ברכב ישראלי נקבע מותו. בוחן תנועה בדרכו לזירת האירוע לחקירת הנסיבות שגרמו לתאונה. כל כיווני החקירה נבדקים", אמרו במשטרה. ממוקד הצלה יו"ש נמסר, כי בזירה נמצאו סימנים המחשידים כי מדובר בפיגוע.

שוטרים בדוקים את הרכב החשוד, הערב (דוברות המשטרה)

הפצועים פונו לטיפול במרכזים הרפואיים של הדסה בעין כרם ובהר הצופים בירושלים. כעת הוזעק חבלן משטרתי למקום מחשש כי הרכב בו נהג הערבי - ממולכד.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד