בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גם השנה: משלוחי מנות לעצורים והמורחקים

"אנשים שמחו על ההזדמנות להביע הזדהות עם אלו שהמערכת נלחמת בהם" אמרו המארגנים

  • י"א אדר ב תשע"ו - 20:54 21/03/2016
גודל: א א א
משלוחי המנות הגיעו ליעדם...
משלוחי המנות הגיעו ליעדם...

בחורי ישיבה ואברכים מירושלים מחלקים בימים אלה משלוחי מנות לעשרות רבות של יהודים אשר מצויים במעצרי בית או הרחקות מנהליות שנתנו להם על ידי מערכת הביטחון.

מדובר בפרוייקט אותו הם החלו כבר בשנה שעברה. במסגרת הפרוייקט, אוספים הפעילים תרומות מיהודים המעוניינים לתרום לצורך העניין ולהביע הזדהות והערכה לאותם פעילים שהמערכת נלחמת בהם באמצעות צווים ומעצרים כאלה ואחרים.

חיים לוי, אברך מירושלים, שארגן את משלוחי המנות יחד עם כמה חברים, סיפר לקול היהודי כי הייתה הענות גדולה בקרב מי שנתקל במודעות הקוראות לתרום לטובת העניין: "אנשים רבים ממש שמחו על ההזדמנות שנתנה להם להביע הזדהות והערכה לאותם בחורים שסובלים את נחת זרועה של המערכת. סך הכל הציבור שאינו קשור באופן ישיר לפעילות בשומרון ובאזורים הללו לא בהכרח מכיר מקרוב את האנשים, ולכן חשוב היה להם שתנתן להם ההזדמנות להביע את ההזדהות וההערכה הרבה לחבר'ה. שמחנו לראות שגם יהודים שעל פניו כלל אינם שייכים לקבוצה הקרובה ל'נוער הגבעות' תרמו סכומים נכבדים. סך הכל גייסנו כמה אלפי שקלים ובזכות זה אנחנו זוכים לתת לאותם נערים צדיקים משלוחי מנות לתפארת".

חנוך רבין, שקיבל הבוקר משלוח מנות, אמר לקול היהודי: "משמח ומחזק לראות ולדעת שיש יהודים טובים שלא מושפעים מהתקשורת ומהרדיפה של הממסד נגדנו ורוצים אחדות ואחווה בעם ישראל".

למשלוחי המנות צורף מכתב, בו נכתב בין היתר: "בחסדי השם, קמים בכל דור ודור יהודים צדיקים, כמרדכי ואסתר בדורם, אשר צועקים 'כח מעשיו הגיד לעמו לתת להם נחלת גוים' – ארץ ישראל נתנה לנו על ידי הקב"ה, לא ייתכן לקלקל את האחווה בין היהודים וליצור זהות חברתית של שווין בין ישראל לגוים שסביבם וכן הלאה – האמונה של עם ישראל בקב"ה והקשר המיוחד בינינו לבין אבינו שבשמיים הם דבר שנועד להתגשם במציאות, הם הם הערכים שעל פיהם נכון לנו היהודים לחיות, ולא ערכי שוויון וליברליזם שלא שיערום אבותינו".

"אנו מקווים בעז"ה שהאחווה שנוצרת כאן תפרוץ גבולות בזכות השמחה של פורים שפורצת גבולות ונזכה לראות את כל היהודים פועלים יחד, כתף אל כתף, באהבה ואחווה, למימוש החזון שלנו במסירות נפש, להביא גאולה שלמה לעולם על ידי משיח צדקנו".

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד