בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הצו המנהלי: פעילים מפגינים מול השר בנט

המחאה בעקבות גירוש הקטין מיצהר מתרחבת: פעילים מפגינים ברעננה ברעננה "כולנו עם הקטין מיצהר"

  • ט"ז סיון תשע"ו - 22:26 22/06/2016
גודל: א א א
מפגינים ברעננה, הערב (אליעזר שכטמן)
מפגינים ברעננה, הערב (אליעזר שכטמן)

תחת הכותרת "כולנו עם הקטין מיצהר" מפגינים הערב (רביעי) פעילים מול ביתו של שר החינוך נפתלי בנט במחאה על החלטת אלוף פיקוד מרכז רוני נומה לגרש את הקטין מיצהר מבית הוריו על אף טענת עורכי דינו כי אין לנער בן ה-15 היכן להתגורר.

המפגינים ברעננה, הערב (אליעזר שכטמן)

בימים האחרונים, מאז הודעת אלוף הפיקוד על החלטתו להרחיק את הקטין מיצהר על אף טענות עורכי הדין, החלה המחאה להתגבר. מחאה יצירתית שזכתה לשם "הספסל של הקטין מיצהר" החלה לתפוס תאוצה בפייסבוק, ותומכים מרחבי הארץ שלחו תמונות של ספסלים עליהם נכתב "שייך לקטין מיצהר" כאות מחאה על גירושו מביתו.

ספסל שנשמר לקטין מיצהר בירושלים (פייסבוק)

במועצה הלאומית לשלום הילד החלטו לסייע ופנו אתמול, לאחר פניית הקול היהודיאליהם, לאלופי הפיקוד רוני נומה מפיקוד מרכז ויואל סטריק מפיקוד העורף בעניינו של הקטין. "האב מדווח שקיים קושי משמעותי באיתור חלופה ראויה לטיפול בקטין בתקופת ההרחקה שנקבעה לו,כל זאת בהקשר המשפחתי, הלימודי והחינוכי".

מצב לו עלולות להיות השלכות חמורות על התפתחות הנער", כתבו מהמועצה והוסיפו כי גילו הצעיר של הקטין אינה מהווה חסינות בפני החוק, אולם "יחד עם זאת ודאי מוסכם כי אין לממש את מטרת השמירה על החוק והסדר בכל אמצעי וכי יש להפעיל שיקול דעת המביא בחשבון את צורכיהם המיוחדים של הקטינים במגעם עם מערכת אכיפת החוק".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד