בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הקטין מיצהר הגיע לכנסת

הקטין מיצהר שהורחק מבית הוריו בצו מנהלי הגיע אתמול (ד') לכנסת יחד עם אביו והשניים נפגשו עם ח"כים מהסיעות השונות. חלקם אמרו שיפעלו לביטול הצו

  • א' תמוז תשע"ו - 14:03 07/07/2016
גודל: א א א
הקטין בכנסת (ארגון חוננו)
הקטין בכנסת (ארגון חוננו)

הקטין בן ה-15 שהורחק בצו מנהלי מבית הוריו ללא משפט, הגיע אתמול (רביעי) לביקור בכנסת יחד עם אביו ומנכ"ל ארגון חוננו שמואל (זנגי) מידד. השלושה נפגשו עם חברי כנסת וסיפרו להם על הצו וההשלכות שלו – הרחקת הקטין מבית ההורים וסביבתו הטבעית, ואילוצו לנדוד בין בתי חברים ומכרים מדי לילה, וזאת ללא משפט או הצגת ראיות נגדו.

הפגישות נערכו עם חברי כנסת ממספר סיעות משני צידי הבית וביניהם ח"כ נחמן שי, מיקי זוהר, שולי מועלם, דודי אמסלם, מוטי יוגב, יהודה גליק וסגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן.

הקטין בכנסת (ארגון חוננו)

חלק מחברי הכנסת הבטיחו לסייע ולפעול לביטול הצו, וח"כ יוגב אמר כי יקדם דיון בעניין בוועדה לשלום הילד.

הקטין ואביו תיארו כיצד מגיעים שוטרים כמעט מדי לילה לבדוק בצורה ברוטאלית את הקטין במקום בו לן, דבר שגורם למארחיו לבקש שיעזוב את הבית מאחר ובני המשפחה סובלים מביקורי השוטרים בשעות הקטנות של הלילה, לעיתים מספר פעמים בלילה.

הקטין בכנסת (ארגון חוננו)

בתוך כך, בשעה זו מתקיים בבית המשפט המחוזי בלוד דיון בערר שהגיש עו"ד חי הבר, סנגורו של הקטין מטעם ארגון חוננו, על החלטת בית משפט השלום שהורה שהקטין ישהה במעצר בית לילי בכתובת קבועה מחוץ ליהודה ושומרון, ויידרש לחתום מדי יום בתחנת המשטרה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד