בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נדחה ערעורו של רוצח שלי דדון הי"ד

ערעורו האחרון של הערבי רוצח שלי דדון הי"ד נדחה היום (ה') בבית המשפט העליון. שופט בית המשפט: "נרצחה בדם קר ללא סיבה נראית לעין"

  • כ"א אב תשע"ו - 14:57 25/08/2016
גודל: א א א
זירת הרצח בה נמצאה גופתה של שלי דדון הי"ד (משטרת ישראל)
זירת הרצח בה נמצאה גופתה של שלי דדון הי"ד (משטרת ישראל)

בית המשפט העליון דחה היום (חמישי) את ערעורו שלחוסיין ח'ליפה שהורשע ברצח הנערה שלי דדון ה' יקום דמה במגדל העמק בחודש אייר התשע"ד.

"במוקד הערעור שלפנינו עומד רצח אכזרי ומתועב אשר זעזע את מדינת ישראל כולה", כתב השופט אורי שוהם. "שלי דדון ז"ל, צעירה בשנות ה-20 לחייה, אשר בבוקר יום ה-1.5.2014, יצאה מביתה בעפולה על מנת להגיע לראיון עבודה ובדרכה לראיון זה נרצחה בדם קר". על אף העובדה כי משרד הביטחון קבע כי דדון חללת פעולות איבה, אמר השופט כי היא נרצחה "ללא סיבה נראית לעין, על-ידי רוצח אלים ושפל".

ח'ליפה ערער על העונש שהוטל עליו בטענה שהתגלו טעויות בזיהויו על ידי חוקרי המשטרה והשב"כ. השופטים דחו את ערעורו משום שהורשע על בסיס ממצאי DNA שלו ושל דדון בזירה, ועל בסיס הודאתו הן בחקירת השב"כ והן בחקירת המשטרה.

ח'ליפה (משטרת ישראל)

על פי כתב האישום, חליפה, מהכפר אעבלין בגליל ונושא תעודת זהות כחולה, הסיע את שלי הי"ד, תושבת עפולה בשנות העשרים לחייה, בתאריך א' באייר תשע"ד במוניתו בדרכה לראיון עבודה במגדל העמק.

באמצע הדרך הרגישה שלי הי"ד בסכנה והתקשרה לבת דודתה ושוחחה עימה. במהלך השיחה אמרה שלי "אני במונית אחת המפחידות, אני לא נושמת" והשיחה נותקה. בשלב מסוים נטה חליפה מהדרך ונסע לעבר מגרש נטוש באזור התעשייה במגדל העמק, שם דקר את שלי פעמים רבות והותיר אותה במגרש כשהיא מתבוססת בדמה.

חליפה השליך בדרכו לביתו את מכשיר הפלאפון שלה ואת ארנקה, ניקה את המונית ושב לביתו. יש לציין, כי לרוצח לא מיוחס בכתב האישום מניע לאומני, אולם במשרד הביטחון הגדירו את שלי הי"ד כנפגעת פעולת איבה לכל דבר. גם במשפחה אומרים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד