בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תקציב המדינה אושר בממשלה

לאחר דיונים רבים, אישרה היום (ה') הממשלה ללא מתנגדים את התקציב לשנה הקרובה

  • טוביה אריאל
  • כ"א אב תשע"ה - 11:44 06/08/2015
גודל: א א א
הממשלה (קובי גדעון, לעמ)
הממשלה (קובי גדעון, לעמ)

תקציב המדינה אושר היום (חמישי) בממשלה ללא מתנגדים כאשר מלבד שר הביטחון בוגי יעלון שנמנע, הצביעו כל חברי הממשלה בעד התקציב לשנה הבאה, ובעוד כחודש יובא התקציב לאישור הכנסת.

לאחר שבימים האחרונים נשמעו איומים של גורמים רבים בממשלה כי לא יתמכו בתקציב הגיע שר האוצר להסכמה עם השרים דרעי, בנט, רגב, ולוין בנוגע לתקצוב משרדיהם. וכך אושר התקציב כאמור ללא מתנגדים.

שר הכלכלה אריה דרעי קיבל משר האוצר הבטחה להקמת צוות משותף, שימליץ על ישום ההטבות לשכבות החלשות, וכך הושגה תמיכתם של חברי סיעת ש"ס בתקציב.

שר החינוך, נפתלי בנט אמר:"יום בשורה לילדי ישראל: השגנו תקציב שיאפשר למערכת החינוך לצמוח, נצמצם פערים בין אוכלוסיות שונות בחינוך, ונרחיב באופן משמעותית את משאבי הגיל הרך בישראל".

מלשכת שרת התרבות והספורט מירי רגב נמסר כי תקציב התרבות יגדל –ב-309 מיליון ש"ח וכי תקציב הספורט יגדל בכ-127 מיליון שקלים."הסכם זה יאפשר להנגיש את התרבות והספורט לפריפריה, למגזר הלא יהודי, ולמגזר החרדי."

שר המדע הטכנולוגיה והחלל, דני דנון, מסר כי תקציב משרדו גדל בכ-20%, וכי לאור גל החרמות, יסייע משרד המדע בפעם הראשונה בתקצוב מיוחד לכנסים בינלאומיים שיתקיימו בישראל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד