בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אגד מתרשל בקווי התחבורה בירושלים?

משרד התחבורה מאיים על החברה? "נפקיע מכם את קווים בעיר"

  • כ"ח אדר תשע"ז - 16:26 26/03/2017
גודל: א א א

תלונות חוזרות ונשנות של משתמשי התחבורה הציבורית בירושלים, כנגד שירותיה של ברת 'אגד', הובילו את משרד התחבורה לקיים שימוע לחברה לפני כחודשיים. כעת, עבר משרד התחבורה לפסים מעשיים יותר והודיע לחברה: אם לא תשפרו את שירותיכם בשבועיים הקרובים, נפקיע מכם קווי אוטובוס.

הסיבה לאיומי משרד התחבורה כלפי חברת 'אגד' היא בדיקה שערך המשרד בקווים שונים בירושלים. בבדיקה נמצא כי ישנן 'חריגות שירות' קיצוניות בירושלים שבה ישנם יותר מ-350 אלף נוסעים מדי יום, וכי יותר מ-12% מהאוטובוסים שנבדקו לא יצאו כלל למסלולם או שיצאו באיחור.

בנוסף, על פי פרסום באתר The Marker, משרד התחבורה דורש מאגד לתגבר את מערך האוטובוסים בדירה בתוך שלושה חודשים בשל תוספות שירות, מעבר לתנאי הרישיון שהעניקה המדינה לקואופרטיב 'אגד'.

מבחינת השירות הלקוי, 'קווי הכותל' הם בעייתיים במיוחד. קו 1 וקו 3 בשני הכיוונים זקוקים לתגבור משמעותי על-פי הנחיית משרד התחבורה. כמו כן, קו 36 ממרכז העיר לרמות זקוק אף הוא לתגבור על פי הבדיקה שנערכה.

למעשה, שירותי התחבורה של חברת 'אגד' בכל הארץ עומדים תחת ביקורת קשה. כעת מתנהל שימוע נוסף מול חברת אגד שמשרד התחבורה לא הכריע בו עדיין והוא כולל הטלת חבילת קנסות בסך כולל של 49 מיליון ₪ עקב חריגות שירות בכל רחבי הארץ.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד