בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ביד לאחים מזהירים מאירוע המיסיון בבירה

באירוע צפויים להשתתף בכירים במיסיון. בארגון פועלים בכדי לבטל את האירוע המיסיונרי המתוכנן לארבעה ימים ביניהם חג השבועות בהיכל 'ארנה'

  • אברהם שפירא
  • כ"א אייר תשע"ה - 16:17 10/05/2015
גודל: א א א
היכל הארנה בירושלים (ויקיפדיה)
היכל הארנה בירושלים (ויקיפדיה)

בארגון יד לאחים מזהירים מפני האירוע המיסיונרי הצפוי בירושלים סמוך לחג השבועות הקרוב ואומרים כי מדובר באירוע בו צפויים להשתתף בכירי המיסיון בארץ ובעולם.

האירוע, אם לא יבוטל, צפוי להימשך במשך ארבעה ימים מתאריך ב' בסיוון בהיכל 'הארנה' בלב ירושלים. במרכזו, כך מדווחים בארגון, צפוי להתקייםדיון פורה גדול בהשתתפות בכירי המיסיון בדרכים לשדרוג הפצת "הבישור" – פעולת מיסיון ושמד בקרב כמה שיותר יהודים מתושבי הארץ ומהעולם.

המיסיונרים אף הקימו במיוחד שני אתרי אינטרנט חדשים לפרסום הכנס, מה שמצביע עד כמה הם מעניקים לו חשיבות. כמו כן, נודע ליד לאחים כי המיסיונרים כבר שכרו מאות חדרי אירוח בבתי המלון בירושלים.

ביד לאחים הסבירו השבוע כי מדובר באירוע רב משמעות והרה סכנות, שכן הוא נועד למנף ולשדרג את הפעילות המיסיונרית בקרב יהודים בארץ ובריכוזים יהודיים בחו"ל. המיסיונרים שיופיעו בפני הנוכחים יציגו דרכים לשכלול השיטה ולהרחבתה.

ביד לאחים אומרים כי מרב המאמצים נעשים בכדי לבטל את האירוע, וכי אם הוא לא יתבטל, ינקטו בצעדים פומביים וציבוריים יותר.

תושבי ירושלים צריכים ללמוד מאיתנו. מודעות ברעננה (פייסבוק)

למרות שעבר שבוע מאירוע ההטבלה לנצרות ברעננה, העיר ממשיכה לסעור. בשבוע שעבר אמר לקול היהודייהודה רייך, עוזרו של רב העיר הרב יצחק פרץ, כי "תושבי ירושלים צריכים ללמוד מאיתנו"."קודם כל, שראש עיריית ירושלים יבטל את האירוע", אמר רייך וקרא לתושבים "לבוא ולמחות ולהפעיל לחץ - שהדברים לא יעברו בשקט.יכול להיות שינצרו כאן יהודים ולא נעשה כלום?! לשנות את הרכב בית המשפט הם לא יכולים אבל להפעיל לחץ על העירייה ועל אנשי המועצה הדתית ונציגי הציבור זה דבר שחובה לעשות. לתת שבעיר הקודש גם יהיה ככה?!" תמה עוזר הרב.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד